دانلود Qvadriga – بازی ارابه سواری رومی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی ونرم افزار کامپیوتر و اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Seyd Mahdi Mosevi
10:25
یک شنبه 24 اسفند 1393

دانلود Qvadriga - بازی ارابه سواری رومی

در کل بازی Qvadriga به دو صورت Dynamic و Static بوده و با توجه به سلیفه تان می توانید یکی از آنان را برگزیده و کارتان را شروع کنید. در ابتدا باید ارابه ای را از بین چند مورد با صرف هزینه ای خریداری کنید و ارابه سواری را برای آن انتخاب نمایید تا وارد اولین دوره از مسابقات شوید. ۴۳ مرحله مختلف با آیتم های متعدد در این بازی وجود داشته ولی برای رسیدن به مراحل بالا باید سطوح قبلی را با امتیاز خوب و مقام اول پشت سرتان بگذارید.

 

با توجه به این که محیط روم باستان با کیفیتی متوسط شبیه سازه شده، مردم زیادی برای دیدن این رقابت ها به مکان مسابقه مراجعه می کنند. هر چه قدر که رقابت بین شما و سایر بازیکنان در Qvadriga داغ تر و جذاب تر باشد، تماشاگران بیشتری خواهند آمد و در نتیجه درآمد بالایی خواهید داشت. پس از این که امتیازاتی را از چندین مرحله جمع آورده کردید، ارابه ها و ارابه سواران جدیدی را به خدمت بگیرید تا با سرعت و قدرت بیشتری به پیش بروید و به یکی از برترین های این رشته تبدیل شوید. گرافیک بازی Qvadriga در سطح متوسط به پایین بوده و به هیچ وجه نباید جذابیتش را با کیفیت تصویرش مقایسه کنید. چون طبق توضیحات طراحان، فقط بر روی گیم پلی کار شده تا هیجان بالاتری داشته و چالش بیافریند. پس اگر از دوستداران Indie های بسیار عالی هستید، ارابه سواری رومی را از دست ندهید.

حجم فایل : ۲۳۶.۲۲ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 


تعداد بازدید از این مطلب: 272
بازدید : 272

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزش نصب بازی وبرنامه کامپیوتر و نصب بازی و برنامه اندرویدو مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر